Emperor's Clothes

Τα ρούχα του βασιλιά

Νέα παρενέργεια καταγράφεται στο Lancet

Share:

Το Lancet, ένα διεθνές εβδομαδιαίο ιατρικό περιοδικό, αναφέρει ότι ένα νέο σύνδρομο ανοσοθρομβωτικής θρομβοπενίας (VITT) που προκαλείται από εμβόλια εμφανίστηκε μετά τον εμβολιασμό για τον COVID.

Σύμφωνα με αναφορές, η εγκεφαλική φλεβική θρόμβωση (CVT) είναι η πιο συχνή εκδήλωση του VITT και ορισμένες περιπτώσεις CVT έχουν προσδιοριστεί ότι προκαλούνται από εμβόλια.

Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν νωρίτερα φέτος από 99 ασθενείς σε 43 νοσοκομεία του Ηνωμένου Βασιλείου δείχνουν ότι μετά την εξαίρεση τεσσάρων ασθενών επειδή οι δοκιμές δεν έδειξαν οριστικά στοιχεία για εγκεφαλική φλεβική θρόμβωση, 70 από τους υπόλοιπους 95 ασθενείς είχαν VITT και 25 όχι. Σύμφωνα με τη μελέτη, ο θάνατος εμφανίστηκε συχνότερα σε ασθενείς με CVT που σχετίζεται με VITT σε σύγκριση με την ομάδα ελέγχου μη VITT.
Μετά την εισαγωγή του εμβολίου AstraZeneca, πέντε περιπτώσεις σοβαρής VITT αναφέρθηκαν στη Νορβηγία, με τέσσερις από αυτές τις περιπτώσεις να είναι CVT, σύμφωνα με αναφορές. Μια παρόμοια κατάσταση παρατηρήθηκε με το εμβόλιο Johnson & Johnson και οι αναφορές περιστατικών συνδέουν επίσης δύο εμβόλια mRNA – Moderna και Pfizer – με θρομβοπενία, μόνο με ελαφρώς διαφορετικά συμπτώματα.

ΠΗΓΗ: The Lancet 6 Αυγούστου 2021

Previous Article

Η τυφλή προπαγάνδα υπέρ των εμβολίων… καταρρέει – Οι 10 αλήθειες που μάθαμε, στον αέρα τα πιστοποιητικά εμβολιασμού

Next Article

Γιατροί στοχοποιούνται για αμφισβήτηση της υποχρεωτικής μάσκας

Σχετικά Άρθρα