Emperor's Clothes

Τα ρούχα του βασιλιά

«Βόμβα» για Ν.Χαρδαλιά: «Πιθανή παρενέργεια του εμβολίου το ισχαιμικό επεισόδιο» λέει ο Δ. Κούβελας

Share:

Ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκος Χαρδαλιάς υπέστη ισχαιμικό επεισόδιο και παραμένει στη ΜAΦ του Νοσοκομείου «Αγία Όλγα». 

Λίγες ώρες αργότερα μετά την δημοσιοποίηση της είδηση ο καθηγητής Φαρμακολογίας του ΑΠΘ, Δημήτρης Κούβελας, έριξε «βόμβα», καθώς υποστήριξε πως η περιπέτεια υγείας του Νίκου Χαρδαλιά ίσως οφείλεται στον εμβολιασμό του κατά του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, ανήρτησε στο facebook:

«Από τη θέση που βρίσκομαι, ως συνάνθρωπος και συμπολίτης, εύχομαι στον κ. Χαρδαλιά (Nikos Hardalias) καλή ανάρρωση.

 Από την ίδια θέση, ως Ιατρός και Καθηγητής Κλινικής Φαρμακολογίας, προτρέπω τον κ. Χαρδαλιά, τους θεράποντες και τους φροντιστές του, να υποβάλλουν κίτρινη κάρτα στον ΕΟΦ, δυνητικής ανεπιθύμητης δράσης του εμβολίου κατά του COVID-19 στο το οποίο υπεβλήθη.

Το οξύ στεφανιαίο σύνδρομο περιγράφεται στις αναμενόμενες ανεπιθύμητες δράσεις των εν λόγω εμβολίων και ο ασθενής βρίσκεται στο χρονικό φάσμα εκδήλωσης της ανεπιθύμητης.

Υποβολή ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ».

 

 

Το ιατρικό ανακοινωθέν για Ν.Χαρδαλιά

«Περί την 14:30 σήμερα 16/08/2021 προσήλθε στο Νοσοκομείο μας ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων κ. Νικόλαος Χαρδαλιάς. Υπεβλήθη σε κλινικοεργαστηριακό έλεγχο και έγινε άμεσα στεφανιογραφία και αγγειοπλαστική στεφανιαίων αγγείων. Επιτυχώς. Θα παραμείνει στην Καρδιολογική Κλινική για παρακολούθηση».

Previous Article

Έρευνα: Οι εμβολιασμένοι που έχουν μολυνθεί με «Δ» έχουν ίδιο ιικό φορτίο με ανεμβολίαστους

Next Article

Πώς το CDC χειραγωγεί τα δεδομένα για να δημιουργήσει αφήγηση «Πανδημία των ανεμβολίαστων»

Σχετικά Άρθρα